Baloniki reklamowe – w jaki sposób się je skręca?

Baloniki reklamowe
Baloniki reklamowe

Balony świetnie sprawdzają się w roli nośnika reklamowego. Ze względu na dużą powierzchnię, umieścić można na nich zarówno logo danej marki, jak i jej slogan reklamowy czy dane teleadresowe. Dostępne na rynku baloniki różnić mogą się od siebie rozmaitymi parametrami takimi, jak wielkość czy kolor. Wybierać możemy spośród modeli owalnych, okrągłych, w kształcie serca, kwiatu, gwiazdy, liczb, liter, zwierząt czy postaci z popularnych bajek dla dzieci. Balony zastosować można podczas konferencji, targów, koncertów czy pikników.Niezwykle ciekawym produktem są baloniki reklamowe w postaci podłużnej, nazywane również modelinami. Tego typu produkt można w pełni dowolnie formować w celu uzyskania danego kształtu. Skręcanie balonów określa się mianem twistowania, a osobę zajmującą się tą sztuką – twisterem. Atrakcja w postaci modelowania balonów idealnie sprawdzi się podczas różnego rodzaju akcji promocyjnych oraz festynów firmowych. To doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi dzieci i ich rodziców.

Skręcane baloniki reklamowe bardzo często stosuje się także w czasie imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka, otwarcia danego sklepu lub jego rocznicy. Inny sposób na ich wykorzystanie to organizacja warsztatów dla najmłodszych, podczas których opanują one sztukę skręcania najprostszych figurek z balonów. Profesjonalnego twistera zaprosić można również do przedszkola lub szkoły w celu urozmaicenia codziennych zajęć.

baloniki reklamowe w formie skręcanej wykorzystać można na wiele różnych sposobów. Tworzyć można z nich rzeźby w kształcie zwierząt lub oryginalne nakrycia głowy – czapki lub kapelusze. Równie efektownie prezentują się balonowe wazony oraz bukiety, które świetnie sprawdzą się w roli niebanalnego upominku dla klienta lub zwycięzcy konkursu organizowanego podczas branżowego eventu. Kolejna niebanalna propozycja na wykorzystanie skręcanych balonów to wykonane z nich sukienki, w które ubrane mogą być hostessy. To sprawdzony sposób na przyciągnięcie uwagi do firmowego stoiska i zwiększenie rozpoznawalności marki. Tego typu strój wykorzystać można także jako oryginalny strój na przyjęcie tematyczne.