Krówki z logo a klienci bliżej działalności

Krówki z logo
Krówki z logo

Nie poddajemy się, lecz zaczynamy jeszcze lepiej podchodzić do nowych możliwości, które daje nam rynek internetowy. Szybko zauważamy, jak przeistacza się on w rynek, na którym to wysilamy się w pozyskiwaniu klientów. Nie było to możliwe wcześniej, ponieważ nie wszyscy korzystali z internetu. A jeszcze później internauci mieli duże obawy związane z dokonywaniem zakupów przez internet. Natomiast kolejne lata sprawiły, że klienci się przekonali i przez to chętnie poznają firmy i sklepy, które wysilają się na rynku internetowym. Warto, aby każdy przedsiębiorca działający w takim miejscu posiadał Krówki z logo dla klientów.

Będzie mógł im dawać do zrozumienia, że są cenni dla jego działalności, a zarazem zachęcić do szybkiego zapoznania się z ofertą. Czasami takie upominki docierają do nich tylko wtedy, jeśli spełnią pewne warunki. Jedne z nich dotyczą zakupu wybranego produktu, który pojawia się w naszym asortymencie. Innym razem zachęcamy, aby przekroczyli pewną sumę zakupów, na przykład powyżej 100 zł. Takie kryteria są bardzo cenne, jeśli mamy już do czynienia z klientami, którzy nas dobrze znają. Oni o wiele lepiej będą spoglądać na taki rodzaj marketingu. Natomiast nie chcemy w taki sposób zaskakiwać początkujących klientów, którzy dopiero zapoznają się z ofertą naszej działalności. Gdybyśmy również wobec nich zastosowani mało praktyczne Krówki z logo, to mogliby dojść do wniosku, że nie warto z nami współpracować. Byłoby to bardziej prawdopodobne, gdybyśmy zapewnili im takie gadżety po spełnieniu pewnych warunków.

Ci klienci nie są jeszcze do nas przekonani, więc należy zachować inną strategię. Wielu sprzedawców uznaje, że wobec nich są w stanie ponieść początkowe koszty, również na Krówki z logo. Zamawiają więc takie gadżety, a następnie proponują im, nawet jeśli decydują się na mały zakup. Otrzymują je również wtedy, gdy po prostu pojawiają się w wybranym sklepie czy firmie i poznają aktualny asortyment, który się tam znajduje. Również wtedy taki gadżet może ich przybliżyć do naszej działalności.